vendredi 6 novembre 2015

wild horses, the Rolling Stones, Nataly Dawn

WILD HORSES, by
THE ROLLING STONES

In case you were wondering where I learned everything I know. My mom and I did this piano vocal arrangement of Wild Horses. She's an incredible pianist, arranger and vocalist (and mom). When I was growing up we would sit at the piano and do this all the time. It's because of her that music is such a huge part of my life.

To support my music: http://www.patreon.com/natalydawn

Wild Horses - by The Rolling Stones - performed by Nataly Dawn and Dawn Kallevig




Childhood living is easy to do
The things you wanted, I bought them for you
Graceless lady, you know who I am
You know I can't let you slide through my hands

Wild horses couldn't drag me away
Wild, wild horses couldn't drag me away

I watched you suffer a dull aching pain
Now you decided to show me the same
No sweeping exits or offstage lines
Could make me feel bitter or treat you unkind

Wild horses couldn't drag me away
Wild, wild horses, couldn't drag me away

I know I've dreamed you a sin and a lie
I have my freedom but I don't have much time
Faith has been broken, tears must be cried
Let's do some living after we die

Wild horses couldn't drag me away
Wild, wild horses, we'll ride them some day

Wild horses couldn't drag me away
Wild, wild horses, we'll ride them some day

TRADUCTION EN FRANCAIS
La vie d'enfant est facile à vivre
Les choses que tu voulais, je te les ai achetées
Femme sans grâce, tu sais qui je suis
Tu sais que je ne peux pas te laisser me glisser entre les
doigts

Des chevaux sauvages ne pourraient pas m'éloigner de toi
Des chevaux, des chevaux sauvages, ne pourraient pas
m'éloigner

Je t'ai regardé souffrir d'un mal sourd et douloureux
Maintenant tu as décidé de me rendre la pareille
Aucune sortie grandiose ou file en coulisses
Ne peux me faire me sentir mieux ou te maltraiter

Des chevaux sauvages ne pourraient pas m'éloigner de toi
Des chevaux, des chevaux sauvages, ne pourraient pas
m'éloigner

Je sais que je t'ai rêvé un péché et un mensonge
J'ai ma liberté mais je n'ai pas beaucoup de temps
La foi a été brisée, des larmes doivent être pleurées
Vivons un peu après notre mort

Des chevaux sauvages ne pourraient pas m'éloigner de toi
Des chevaux, des chevaux sauvages, nous les chevaucherons un
jour

Des chevaux sauvages ne pourraient pas m'éloigner de toi
Des chevaux, des chevaux sauvages, nous les chevaucherons un
jour












Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire